
Когато се нуждаете от информация, от повече различни предложения, които да сравнявате и да избирате помнете, че винаги има и по-добра оферта от това, което вече са ви предложили. Със сигурност ще похарчите по-малко пари и ще направите по-изгодна сделка, ако разполагате с повече информация. Най-добрите и изгодни оферти са при нас!
Публикации
-
Как се появява блогът? В началото комуникацията уебсайт-посетител е била еднопосочна т.е. посетителят просто разглежда съдържанието на...
-
Какво е AdSense за съдържание? Google AdSense е бърз и лесен начин за печелене от блогове. Чрез AdSense се показват подходящи, ненатрапч...
-
SES (Search Engine Submission) - Регистрация на уеб сайт в най-посещаваните международни и български търсачки, портали и уеб-каталоз...
-
Как да изпреварим конкуренцията В днешни дни притежаването на фирмен уеб сайт не е просто нещо модерно, не е и въпрос на лукс – то е ...
-
С помням си доброто старо време когато прохождах с компютърната терминология, когато всичко ми беше свръх сложно, трудно и същевременно и...
-
Добър дизайн ли?. От Джордж Нилсон. В последните години към първоначалното значение на израза “добър дизайн” се добави и още едно. Така с...
-
Е-mail маркетинг – E-mail-кампания E-mail – Имейл маркетингът се базира на технологията на електронната поща и е изключително ефикасно...
Ползите от интернет
КАКВИ СА ПОЛЗИТЕ ОТ ИНТЕРНЕТ САЙТ ?
1. Промяна на силите в полза на клиента
Традиционната икономика е съсредоточена около продукта - основното внимание е върху производството и насочването на продукта към клиента.
При Интернет икономиката клиентът става активен:
• “тегли” информация за различните продукти,
• сравнява я,
• прави изводи.
Той става тотално информираният клиент.
2. Глобален канал за продажби
Пример.
И най-малкият бизнес може да има световно присъствие.
Всеки (потенциално) може да навлезе на произволен пазар.
Всеки обаче трябва да се оглежда много повече и много по-често за новопоявили се.
3. Намалени разходи за покупко-продажби
Каталог на предлаганите стоки:
• печатен - традиционен
• електронен - по-евтин, до повече клиенти
Намалява нуждата от големи складови наличности.
4. Непрекъсната отвореност за бизнес
Няма работно време. То е 7 дни по 24 часа всеки ден, без празници и почивни дни.
5. Индивидуализация и адаптация
За постоянния клиент се натрупва постепенно профилна информация.
Адаптиране към вкусовете и нуждите на конкретния клиент.
При закупуването на даден продукт автоматично се предлага последователност от естествено свързани продукти.
Пример: ако дадено лице закупи по електронен път къща, веднага и автоматично му се предлага обзавеждане, екстри от рода на басейн или тенис корт, застрахователни услуги за закупения имот и т.н.
6. Самообслужване
Значителното намаляване на персонала, особено на продавачите.
Спорно е обаче дали в определени случаи клиентът не предпочита личния контакт с продавача вместо този с компютъра.
7. Динамика на цените
До преди стотина години в цял свят, а и днес – в част от света, цените не се обявяват предварително, а подлежат на договаряне с продавача във всеки конкретен случай.
Фиксираните цени са относително нова парадигма.
Изглежда обаче, че Интернет ще ги обезсмисли.
В Интернет промяната на цените може да става много по-бързо -т.е. в реално време.
Следенето на цените на конкурентите може да става непрестанно, но това е и затруднение, защото:
• конкурентът също го прави;
• изисква допълнителни усилия и персонал (пълен автоматизъм е невъзможен);
• може да изисква прекалено честа реакция.
Абонамент за:
Публикации (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар