Публикации

Е-mail маркетинг


Е-mail маркетингE-mail-кампания

E-mail – Имейл  маркетингът
се базира на технологията на електронната поща и е изключително ефикасно средство за достигане до целевите групи, дори до конкретен потребител. Осъществява се персонализирана комуникация между рекламодател и клиент/и. По пощата може да се изпращат рекламни писма (вкл. и индивидуални), а също и да се прикрепят рекламни анонси към всяко едно писмо, изпратено през даден mail-сървър. В преобладаващата си част безплатните уеб-пощи поддържат HTML парсери, което позволява рекламните послания да съдържат активни препратки, визуални изображения и мултимедиа (а също защитава сайтовете от неправомерен достъп).

Имейл- E-mail  кампанията е най-силното средство да задържите вашите клиенти.Чрез добре изработена имейл стратегия вие ще сте в близък контакт с вашите клиенти и ще затвърдите доверието което сте създали и най-вече увеличите приходите си от редовни клиенти.Една имейл кампания може да бъде ежедневна, седмична или месечна, всичко зависи най-вече от продуктите които продавате.Структората на емайла може да бъде много разнообразна от новини до съвети за употреба и експлоатиране за вашите продукти.
Пощенски списъци
Пощенските списъци (mаiling list-и) съдържат информация за e-mail адреси на хора (понякога и друга информация), които са изявили желание да получават даден вид информация или продукти от определен сайт. Пощенските списъци се поддържат автоматизирано с помощта на специализиран софтуер за управление на пощенски списъци.
Auto Responders (Автоматично генерирани и отговарящи съобщения)
Alert Messages (Напомнящи / Предупредителни съобщения)
News Letters (Съобщения съдържащи Новини и Рекламна / PR информация)
Confirmation Letters (Съобщения потвърждаващи дадено предходно действие, като изпратена заявка, форма за обратна връзка и други подобни случаи)
Пощенските списъци основно са използват за:
- Newsletters -Нюзлетъри - Обикновено това са списъци, в които всеки може да се записва свободно, но само администратора (модератора) може да изпраща писма на хората в списъка. Това са публични списъци. Съществуват и частни нюзлетъри (закрити), в които записванията се контролират от модератора.
- Дискусионни групи - Това са дискусионни форми, провеждани по e-mail. Всеки коментар изпратен от един от членовете на групата се изпраща до всички останали члевнове. Дискусионните групи имат много добър потенциал при изграждане на учебни форми и комуникация в затворени общности (B2B - комуникация). Представители на фирмата както и по-напреднали подребители споделят информация с клиентите в свободна или стегната форма. Групите изграждат лялност у потребителите и предоставят в значителна степен поддръжка на клиентите (customer support). Това е една от секциите за повишаване на доверието у клиента.
Набиране на абонати :
- Най-добрият начин да се снабдите с аботнати е като насочвате посетителите да се регистрират.
- Предлагайте стимули за регистриране.
- В процеса на регистрация ги питайте дали биха желали да получават нюзлетъри
Автореспондери или автоботове:Този тип програми автоматично изпращат дадена информация по e-mail когато получат e-mail съобщение от посетителя. По-интелигентните автоботовете изпращат различни съобщения в зависимост от думата, която сте поствили в полето Subject.В Internet услугата автореспондер се предлага обикновено срещу заплащане, но редом с платената форма съществуват и безплатни форми на ботове.


Ние предлага ме и много други услуги които биха спомогнали за увеличение на вашият трафик и класиране на по-предни позиции, което разбира се ще повиши и вашите приходи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар