Правилната информация
Ние в TGR Дизайн сме наблюдавали как потребителите, изправени пред тайнствени опции, описани с жаргонни фрази, се ужасяват да направят избор. Те могат и да пренебрегнат уеб сайтовете, защото това им се струва най-безопасният избор: не можеш да направиш нещо грешно, ако не го направиш.
В работата си, ние често виждаме сайтове, които не предоставят достатъчно информация, за да подпомогне на потребителите в избора им. Те предоставят информация на потребителите, но тя не е правилната информация. Липсата на правилната информация приема различни форми, но винаги води до един и същ резултат – потребителите не могат да изпълнят своите задачи. Средностатистическият посетител на сайта няма увереността на дизайнерите. Как заинтересованият потребител може да реши кой сайт да посети? Знае ли каква е разликата? Неговото неразбиране може да го накара да се зачуди.
разкриване цената и
ползата
Да предоставяш правилната
информация означава да помагаш на потребителите при техния избор. Възможно ли е
само чрез наблюдение на потребителите да открият, че липсва информация? Изборът
на качествен сайт е само един от проблемите, с които дизайнерите могат да се
занимаят.
изграждане увереност
у потребителя
За всяка страница от даден
сайт ние в TGR Дизайн се
питаме: „Каква информация би искал потребителят, за да се чувства уверен, че
тази връзка си струва кликането?” Потребителите обичат, когато първият им клик
е успешен. Нашите изследвания непрекъснато показват, че потребителите не обичат
да се мяткат напред-назад между различни връзки на дадена страница. Когато се
опитваме да определим кое е правилното съдържание, ние се съсредоточаваме върху
целия спектър с цели на потребителя – от по-общи цели до по-конкретни, дребни
детайли.
приемане предизвикателството на ясното общуване
Може да изглежда, че
добавянето на информация към сайт е лесно. Предоставянето на правилната
информация, обаче, е много по-трудно. Когато определяме информационната
архитектура на сайта, ние в TGR
Дизайн гледаме отвъд навигацията и връзките и мислим как потребителят ще
използва информацията, за да изпълни своите цели.
Няма коментари:
Публикуване на коментар